קונה מכוניות לפירוק

קונה מכוניות לפירוק

צוות חברת איליי קאר קונה מכוניות לפירוק מכל הסוגים, בתהליך מהיר ונוח, הכולל הגעת הצוות אליכם ותשלום הוגן, לפי מחירון רכבים עדכני לאותה שנה ולפי מאפייני הרכב – במזומן במקום.

אז מה צריך לעשות כדי שהרכב לא יעלה אבק אצלכם בחניה? איך עובד התהליך של קניית רכב לפירוק ואיך תהיו בטוחים שאתם מקבלים מחיר הוגן עבור הרכב?

מי קונה מכוניות לפירוק?

רוב האנשים שקונים מכוניות לפירוק הם סוחרים שמעוניינים לפרק את הרכב ולמכור אותו לחלפים, או למכור את המתכת ממנה עשוי הרכב.

כך או כך, הרווח הוא של כולם – הסביבה מרוויחה מתהליך של שימוש חוזר בחלקי רכב שאינו מתאים יותר לנסיעה. בעלי הרכב מקבלים תמורה עבור המכירה וגם מי שקונה מכונית לפירוק מרוויח מהעסקה כמובן.

עם זאת, חשוב לבדוק שאתם פונים לחברה מסודרת, אמינה ומקצועית, שתבטיח לבצע עבורכם תהליך חוקי הכולל חתימה על הסכם מסודר .

לכם רק נותר לבצע פעולה מקוונת של הורדת רכב מהכביש מול משרד הרישוי, כדי למנוע מצב שבו אתם – בעלי הרכב הרשומים – נדרשים לשלם קנסות ואגרות רישוי, עבור רכב שכבר אינו נמצא בבעלותכם.

איך עובד תהליך קניית מכוניות לפירוק?

עם חברת איליי קאר מדובר על תהליך ידידותי וקליל במיוחד – אתם יוצרים איתנו קשר ומקבלים מאיתנו הצעת מחיר עבור הרכב תוך זמן קצר.

אם אתם מאשרים את ההצעה – אנחנו מגיעים אליכם בזמן המתאים לכם ומבצעים בחינה נוספת של מצב הרכב. 

לאחר שנסכם אתכם על סכום הוגן וראוי עבור המכונית, נשלם עבורה במזומן ונגרור אותה מהמקום.

כמה מקבלים על מכירת רכב לפירוק?

יש ערך לרכב שלכם – גם אם כבר הגיע הזמן להוריד אותו מהכביש ולקחת אותו אל קונה מכוניות לפירוק. לכן חשוב לנו לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ומתאימה, שתהיה אטרקטיבית עבורכם.

משום כך אנחנו מסתמכים על מחירון הרכב של לוי יצחק, עדכני לשנה בה מתבצעת המכירה, בהתאם לדגם המכונית, שנת הייצור, גודל ומשקל הרכב, ערך המתכות בהתאם להיצע וביקוש בשוק המתכות בתקופת המכירה וכן בהתאם למצב הכללי של הרכב.

בגלל האופי המשתנה של שיטת התמחור, התלות במצב השוק ובמאפיינים שונים של הרכב, לא תמיד תמצאו מחירון רכבים לפירוק שהוא עדכני ואמין, אלא תצטרכו לדבר איתנו בזמן אמת, כדי לקבל הצעת מחיר רלוונטית ומדויקת עבור הרכב שלכם.

לכן מומלץ לבקש 2 – 3 הצעות מחיר ממפרקי רכבים שונים ולבחור את ההצעה הגבוהה ביותר.

רק שימו לב! אם זו הצעה שנותנת לכם שקט נפשי, עם שירות מהיר ויעיל עד הבית, חברה אמינה ומקצועית, תשלום במזומן ובלי עיכובים.

לסיכום, איליי קאר מספקים שירותי קניית ופירוק מכוניות מכל הסוגים, בכל מצב ובתנאים הכי נוחים שיש בשוק. מחפשים קונה מכוניות לפירוק? אתם במקום הנכון – דברו איתנו לקבלת הצעת מחיר שתעזור לכם להיפרד מהרכב בקלות!

 

צרו איתנו קשר

קבלו הצעת מחיר עוד היום! השאירו פנייה בטופס מטה או צרו איתנו קשר בווטסאפ/נייד ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

או שלחו הודעת ווטסאפ
או חייגו אלינו

תמונות מהשטח

WhatsApp
מעוניין לדבר עם נציג אנושי? אני זמין עבורך בווטסאפ!
דילוג לתוכן